گیاهان در مخزن دیسکس

گیاهان در مخزن دیسکس – واقعی در برابر پلاستیک

گیاهان در مخزن دیسکس

گاهی اوقات می توان تصمیم سختی بین گیاهان واقعی و پلاستیکی گرفت.گیاهان زنده از یک طرف می توانند آکواریوم ماهی دیسکس شما را بسیار دیدنی تر کنند ، با این حال می توانند سردردهای زیادی نیز ایجاد کنند.

یافتن گیاهان آبزی متناسب با شیمی آب و دمای آکواریوم دیسکس دشوار است.برخی از گونه های گیاهان آبزی که می توانند خود را در آکواریوم های دیسکس سازگار کنند عبارتند از: سرخس جاوا ، خزه جاوا ؛ گیاهان شمشیری ، گیاهان پیازی و واتر اسپریت.

ماهی های دیسکس برای شاد بودن نیازی به گیاهان در آکواریوم خود ندارند.اما اگر می خواهید دیسکس خود را با ماهی های دیگر مانند انواع مختلف سیچلاید کوتوله و تترا نئون نگه دارید ، آنها ممکن است آکواریوم با گیاهان آبزی را ترجیح دهند.

  • سرخس جاوا:

سرخس های جاوا برخی از گیاهانی هستند که راحت تر در آکواریوم دیسکس نگهداری می شوند.آنها به مراقبت زیادی احتیاج ندارند و برای چشم خوشایند هستند.سرخس های جاوا بین 20 تا 35 سانتی متر طول و 12 تا 18 سانتی متر عرض دارند.هنگام استفاده از سرخس جاوا در آکواریوم ماهی دیسكس خود تنها چیزی كه باید از آن مطمئن شوید این است كه ساقه به قطعه ای از سنگ یا چوب دریفت بسته شده باشد.

سرخس جاوا

  • خزه های جاوا :

یکی دیگر از گیاهان آبزی که در آکواریوم دیسکس میتوان استفاده کرد ، خزه جاوا است.خزه های جاوا ، مانند سرخس های جاوا ، خود را به قطعات سنگ یا چوب دریفت متصل می کنند نه اینکه مستقیماً در بستر آکواریوم کاشته شوند.

  • گیاهان شمشیری:

گیاهان شمشیری معمولاً در زیستگاه طبیعی دیسکس یافت می شوند ، بنابراین با آنها در آکواریوم احساس راحتی می کنند.ویژگی جالب که گیاهان شمشیر را از سایر گیاهان آبزی که ممکن است در آکواریوم دیسکس خود استفاده کنید متمایز می کند ، برگهای آن است که می تواند بین 40 تا 60 سانتی متر عرض داشته باشد.

  • گیاهان پیاز:

این گیاهان یک افزودنی عالی برای هر آکواریوم ماهی دیسکس هستند ، اما دارای جنبه های منفی نیز هستند.آنها می توانند از مخزن دیسکس بزرگتر شوند ، زیرا می توانند تا 150 سانتی متر یا حتی بلندتر رشد کنند.در مقابل ، برگهای گیاه پیاز معمولاً فقط 2 سانتی متر عرض دارند.به دلیل ارتفاع و برگهای بلندتر ، گیاهان پیاز یک گیاه عالی برای آکواریوم دیسکس شما می سازند.

  • واتر اسپریت:

واتر اسپریت یک گیاه آکواریوم بسیار محبوب است ، زیرا از نظر زیبایی و اقتصادی بسیار خوشایند است.این گیاهان را می توان رها کرد تا آزادانه در اطراف آکواریوم دیسک شناور شوند یا بسته به ترجیح شخصی شما می توانند مستقیماً در بستر کاشته شوند.

گیاهان آبزی در مخازن دیسکس

اگرچه داشتن گیاهان آبزی زنده در آکواریوم دیسکس مزایای زیادی دارد ، اما از مراقبت بالایی برخوردار است و باید به درستی از آنها مراقبت کرد ، در غیر این صورت برای آکواریوم شما مشکل ساز خواهد شد.

از طرف دیگر گیاهان پلاستیکی نیاز به مراقبت زیادی ندارند و مانند گیاهان آبزی خوب به نظر می رسند ، اما مزایای ذاتی استفاده از گیاهان آبزی در آکواریوم دیسکس شما را ندارند.

متخصصان در مرکز فروش ماهی دیسکس می گویند: این که از گیاهان آبزی واقعی استفاده می کنید یا از گیاهان پلاستیکی ، انتخاب شخصی است.ماهی های دیسکس عاشق مخزن تهیه شده از گیاهان پلاستیکی و گیاهان آبزی زنده هستند و اگر پوشش کافی برای دور زدن هر از گاهی داشته باشند ، کاملاً خوشحال هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *