دمای مناسب ماهی دیسکس

دمای و فضای مناسب ماهی دیسکس

مرکز فروش ماهی دیسکس که بهترین مرکز فروش این ماهی می باشد قصد دارد در این مقاله شما را با فضای مناسب و دمای مناسب ماهی دیسکس آشنا کند.  ماهی های دیسکس یکی از زیباترین ماهی های آب شیرین هستند که به دلیل رنگ های دیدنی و شکل بزرگ و دایره ای معروف است. با این حال ، نگه داشتن آنها بسیار دشوار است ، زیرا در انجمن های اینترنتی اغلب روشهای سختگیرانه مانند تغییر آب در هر روز توصیه می شود. در حقیقت ، تنها درصد کمی از مردم قادر به پیروی از این قوانین هستند و بقیه جهان از روش های نگهداری کمتری استفاده می کنند. ما سالهای زیادی را صرف نگهداری از دیسکس در خانه ، مراقبت از آنها در فروشگاه ماهی خود و کمک به مشتریان برای موفقیت  آنها کرده ایم. بر اساس تجربیات ما ، این راهنمای مراقبت توصیه های عملی و نکات مفیدی را برای مبتدیانی که اولین مخزن دیسک خود را شروع می کنند ارائه می دهد.

دمای مناسب ماهی دیسکس

دمای مناسب ماهی دیسکس چیست؟
آسانترین ترفند برای حفظ شادی ماهی دیسکس افزایش دمای آب است. ما دمای  85 تا 86 درجه فارنهایت را توصیه می کنیم. دلیل آن این است که مزارع تولید دیسکس که ما از آنها می گیریم معمولاً آب خود را در این دما نگه می دارند و وقتی می خواهیم آنها را مجبور به خنک شدن کنیم ، این باعث ناراحتی می شود. وقتی گرما زیاد نگه داشته می شود ، دیسکس شما فعالتر می شود ، متابولیسم آنها خوب کار می کند ، سریعتر رشد می کنند و رنگ های بهتری را نشان می دهند. بنابراین اگر می خواهید از دیسکس با موفقیت مراقبت کنید ، مایلید این تغییر لازم را انجام دهید ، که ممکن است با عادات طبیعی نگهداری ماهی متفاوت باشد.

سایر شرایط محیطی که باید در نظر گرفت شامل pH و سختی آب است. pH توصیه شده می تواند بحث برانگیز باشد زیرا بسیاری از افراد تأکید زیادی بر این عامل دارند. طبق تجربه ما ، دیسکس های  وقتی که سطح pH بین 6.8 تا 7.6 باشد ، عملکرد خوبی دارند. همین مسئله در مورد سختی آب اعمال می شود. دیسکس معمولا با درجه سختی نرم  و متوسط ​​خوب است. دیسکس های آلمانی  به دلیل تحمل pH بالاتر و آب سخت شناخته شده اند. اگر شما قصد پرورش بچه دیسکس را دارید ، به PH و سختی آب بسیار کمتری نیاز دارید ، اما اگر آنها را فقط برای لذت بردن از آنها نگه دارید ، این دو پارامتر آب چندان مهم نیستند.

برای نگهداری از ماهی دیسکس  آکواریوم با چه اندازه ای مناسب است؟

آکواریوم هرچه بزرگتر باشد بهتر است، بنابراین ما شخصاً یک آکواریوم 75 گالنی یا بزرگتر را توصیه می کنیم. شما می توانید یک آکواریوم 55 گالنی را برای این کار تهیه کنید ، اما پس از آن مجبور می شوید تغییرات زیادی در آب انجام دهید. به یاد داشته باشید که اگر کارها را به درستی انجام دهید ، این ماهی ها بزرگ می شوند و قطر آنها معمولاً 5 تا 7 اینچ افزایش می یابد. همچنین ، با گرم شدن مخزن ، متابولیسم آنها بالا می رود ، شما باید بیشتر آنها را تغذیه کنید و سپس زباله های بیشتری ایجاد می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *